Care Makers
  • Główna
  • Newsletter
  • Zapisy do Społeczności
  • Szkolenia i Warsztaty
  • Kursy VOD
  • Kontakt
Zaloguj się
Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Odwiedź nasz kanał na YouTube

Regulamin Szkoleń


REGULAMIN PŁATNYCH SZKOLEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ CARE MAKERS SP. Z O.O.


§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w płatnych szkoleniach organizowanych przez Care Makers sp. z o.o. (dalej: „Organizator”) i stanowi integralną część umowy zawieranej między Organizacją a Uczestnikiem.

  2. Szkolenia realizowane są zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej Organizatora.

  3. Wysłanie formularza zgłoszeniowego przez Uczestnika oznacza, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

§2 Rejestracja i uczestnictwo

  1. Rejestracja odbywa się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Organizatora.

  2. Uczestnik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych. Podanie błędnych informacji może skutkować brakiem możliwości uczestnictwa lub kontaktu.

  3. Potwierdzenie rejestracji zostanie przesłane na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym w ciągu 3 dni roboczych.

  4. Rejestracja nie jest równoznaczna z przyjęciem na szkolenie – przyjęcie następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników. W przypadku odwołania szkolenia, Uczestnik otrzyma informację oraz pełny zwrot wpłaconej kwoty.

§3 Płatności

  1. Płatność za szkolenie odbywa się za pomocą systemu płatności elektronicznych umieszczonego na stronie internetowej. 

  2. Opłata za szkolenie musi być uiszczona zgodnie z wybranym sposobem płatności – jednorazowo lub w systemie ratalnym, przy czym pierwsza rata musi być uiszczona w momencie rejestracji, a wszystkie raty uregulowane przed rozpoczęciem szkolenia.

  3. Brak płatności skutkuje anulowaniem zgłoszenia.

  4. Faktury VAT są wystawiane automatycznie na dane wskazane przez Uczestnika (na firmę lub osobę prywatną).

§4 Polityka zwrotów

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji ze szkolenia i ubiegania się o zwrot opłaty zgodnie z poniższymi zasadami. Wysokość zwrotu zależy od terminu rezygnacji przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja musi zostać zgłoszona drogą mailową na adres Organizatora.

  2. Rezygnacja do 14 dni przed szkoleniem: zwrot 100%.

  3. Rezygnacja między 14 a 7 dniem przed szkoleniem: zwrot 50%.

  4. Rezygnacja na mniej niż 7 dni przed szkoleniem: brak zwrotu.

  5. W przypadku odwołania szkolenia przez organizatora Uczestnik otrzyma pełny zwrot wpłaconej kwoty.

  6. Nieobecność na szkoleniu nie uprawnia do zwrotu opłaty.

§5 Zniżki dla członków

  1. Aktywni Członkowie Społeczności Care Makers mają prawo do zniżki w wysokości do 40%, pod warunkiem posiadania statusu członka w momencie rejestracji, płatności i trwania szkolenia.

  2. Członkowie i Wolontariusze działający w Projekcie The Presja mogą otrzymać zniżkę w wysokości 20% ceny szkolenia.

  3. Członkom PSTTSR przysługuje 10% zniżki na szkolenia.

  4. Osoba, która nie spełnia wymagań związanych ze statusem członkostwa, będzie proszona o dopłatę do pełnej wartości szkolenia lub rezygnację zgodnie z zasadami określonymi w §4.

  5. Zniżki nie łączą się ze sobą – w przypadku spełnienia warunków do uzyskania więcej niż jednej zniżki, stosowana będzie zniżka o najwyższej wartości.

§6 Certyfikaty

  1. Certyfikaty są wydawane wyłącznie w formie elektronicznej.

  2. Na certyfikacie widnieją zarówno godziny zegarowe, jak i godziny dydaktyczne.

  3. Certyfikaty wydawane są jedynie Uczestnikom, którzy aktywnie uczestniczyli w całym szkoleniu.

§7 Obowiązki uczestnika

  1. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad ustalonych przez organizatora. 

  2. Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego dołączania do szkolenia. 

  3. Organizator ma prawo usunąć Uczestnika ze szkolenia, jeśli zakłóca jego przebieg. W takim przypadku uczestnikowi przysługuje zwrot adekwatny do czasu szkolenia, w którym nie bierze udziału.

  4. Niedozwolone jest nagrywanie lub udostępnianie materiałów szkoleniowych bez zgody organizatora.

  5. W przypadku szkoleń online Uczestnik zobowiązany jest do korzystania z urządzenia (komputer, tablet lub innego urządzenia umożliwiającego pełne uczestnictwo), zapewniającego stabilne połączenie internetowe. W trakcie szkolenia nie może wykonywać czynności niezwiązanych ze szkoleniem, takich jak prowadzenie pojazdu.

  6. Organizator ma prawo do nieprzyznania certyfikatu osobie, która nie dostosuje się do zapisów tej części regulaminu.

§8 Obowiązki organizatora

  1. Organizator zobowiązuje się do realizacji szkolenia zgodnie z programem.

  2. W przypadku odwołania lub zmiany terminu organizator poinformuje Uczestników niezwłocznie.

  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z odwołania szkolenia (np. koszty dojazdu).

§9 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  2. Uczestnik ma prawo do wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania.

  3. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych do celów organizacyjnych związanych ze szkoleniem.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

  2. Zmiany regulaminu nie wpływają na warunki już zakupionych szkoleń.

  3. Aktualny regulamin dostępny jest na stronie internetowej organizatora.



Zespół Care Makers


FAQ – Najczęściej zadawane pytania


1. Jak mogę zapisać się na szkolenie?


Rejestracja odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie organizatora oraz dokonanie płatności. Po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie mailowe w ciągu 3 dni roboczych.


2. Jakie są terminy płatności?


Opłatę należy dokonać od razu przy zgłoszeniu, lub jeśli organizator daje taką możliwość w systemie ratalnym, gdzie wszystkie raty muszą być opłacone przed szkoleniem. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem zgłoszenia.


3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?


Tak, faktury VAT są wystawiane automatycznie na dane podane przez uczestnika - imiennie bądź na firmę.


4. Czy mogę zrezygnować ze szkolenia i otrzymać zwrot?


Tak. Wysokość zwrotu zależy jednak od momentu rezygnacji. Szczegóły znajdziesz w poniższej tabeli:

Polityka zwrotów

5. Czy mogę uzyskać nagranie szkolenia?


Szkolenia długie (powyżej 6h dydaktycznych) realizowane w formie warsztatowej nie są nagrywane. Szczegóły są podawane w opisie danego szkolenia.


6. Kiedy i w jakiej formie otrzymam certyfikat?


Certyfikaty są wydawane wyłącznie w formie elektronicznej i zawierają zarówno godziny zegarowe, jak i szkoleniowe. Otrzymasz go po zakończeniu szkolenia, pod warunkiem aktywnego uczestnictwa w całym szkoleniu.


7. Czy mogę zostać usunięty ze szkolenia?


Tak, organizator ma prawo usunąć uczestnika, jeśli ten zakłóca przebieg szkolenia. W takim przypadku uczestnik otrzyma zwrot adekwatny do czasu szkolenia, w którym nie uczestniczy.


8. Kto może otrzymać zniżkę na szkolenie?


Aktywni członkowie Care Makers mogą otrzymać zniżkę do 40%, pod warunkiem posiadania statusu członka w momencie rejestracji, płatności i trwania szkolenia. 

Członkowie i wolontariusze działający w Projekcie The Presja mogą otrzymać zniżkę w wysokości 20% ceny szkolenia.

Członkom PSTTSR przysługuje 10% zniżki na szkolenia.

  • Główna
  • Newsletter
  • Zapisy do Społeczności
  • Szkolenia i Warsztaty
  • Kursy VOD
  • Kontakt
Polityka Prywatności
Regulamin
Regulamin Szkoleń
Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Odwiedź nasz profil na X
Odwiedź nasz profil na LinkedInie

Care Makers działa poprzez następujące podmioty:

  • Care Makers sp. z o.o. / os. Oświecenia 10/4; 31-635 Kraków / NIP: 6783208492

  • CM2 sp. z o.o. / os. Oświecenia 10/4; 31-635 Kraków / NIP: 5272942204

Korzystamy z ciasteczek
Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe działanie naszej strony i najlepsze możliwe wrażenia. Akceptując, zezwalasz nam na umieszczanie plików cookie na Twoim urządzeniu.

Niezbędne ciasteczka są konieczne do funkcjonowania strony i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane w odpowiedzi na Twoje działania, które sprowadzają się do próśb o usługi takie jak ustawianie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić w swojej przeglądarce blokadę lub ostrzeżenia o tych ciasteczkach, natomiast niektóre elementy strony nie będą wtedy działać. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.


Ciasteczka funkcjonalne pozwalają naszej stronie zapewniać zwiększoną funkcjonalność i personalizację. Mogą być ustawione przez nas lub zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, to niektóre lub wszystkie te usługi mogą działać nieprawidłowo.


Ciasteczka targetujące mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą zostać wykorzystane przez te firmy, aby zbudować profil Twoich zainteresowań i pokazywać Ci bardziej dopasowane reklamy na innych stronach. Wspierają one nasze działania marketingowe I pomagają mierzyć ich skuteczność. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek zobaczysz mniej dopasowane reklamy.


Ciasteczka wydajnościowe pozwalają nam zliczać odwiedziny i źródła ruchu na stronie, dzięki czemu możemy mierzyć i ulepszać działanie naszej strony. W ten sposób możemy określić, które strony są najbardziej lub najmniej popularne i zaobserwować jak użytkownicy poruszają się po nich. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, nie będziemy wiedzieć kiedy odwiedzasz naszą stronę i nie będziemy w stanie analizować jej wydajności.


Ciasteczka nieskategoryzowane to ciasteczka, które nie zostały przypisane do żadnej kategorii ze względu na typ lub przeznaczenie.